Wednesday, March 14, 2007

SUMMER SUMMER!!! Let's Sunmmer!!!


好讨厌开春既时候
要忍受接踵而来既冷空气
仲有挂满墙面镜面既水珠
真系搞吾明白
点解小学课本上面既“我”
竟然话最喜欢春天
春天最美丽
真系白痴!
我讨厌春天!
从小学一年级就开始讨厌!

渴望夏天
急call夏天
骄高温
系我活跃既理由
汗水浸湿
只会令我更加狂热
连同我最中意既游水
都系为夏天而设既!
SUMMER SUMMER
Can I Just SKIP the Spring?
上面果幅图
系李孝利同金钟国
吾知咩时候帮韩国一本杂志拍摄的
画面好简单两人既表情动作也交待得好明白
但偏偏就系尼幅图
包含佐好强的感染力
画面中既艳阳同大海
仲有充斥系两人之间既亲密同悠闲
特别系现实中尼嘎尼种
灰霾、潮湿、阴冷既天气之下
令人向往
虽然大家都被晒黑佐
但却健康快活得令人羡慕不已!