Wednesday, March 14, 2007

F*ck the B*tch!!

好想忍佐距算数
但都系觉得好难忍
关键系
忍气伤身吖!
再加上尼嘎尼个钟数
岩好系我挨抑郁挨得最痛苦既时候
吾讲出黎我死得都似!
屌距都未见过D人可以甘自私既!
系密封既宿舍食泡面
搞到宿舍成阵味
半夜讲电话吵醒晒
讲野吾识走出去操场讲吖?!
嫌冻就米讲一系就早D讲!
神甘早同人争冲凉
平时吾同你计较
今日我超吾舒服
你.......!!
自己夜训就好啦
最尾一个关阳台门
永远吾识关好距既
你知吾知朝头早临天光果半粒钟
我靠门边有几冻吖?!
尼度系白云山脚吖!
讲佐N次讲到我都吾好意思出声
你个脑生草咩?!
呼!!!
闹完舒服晒!!!
都系中意周末既宿舍
只有我地三个
恪尽而相让
自然自在!
闹完
我又会再次扬起笑容
面对距
继续和睦同距相处
继续积累我对距既所有不满
虚伪而认命
无错!
我带面具!
问题系吾带面具
又能怎样?!
毕竟尼个系现实
吾系张曼玉果幅画!