Friday, March 2, 2007

Do U know that I ALWAYS love U most?


今日我终于返佐学校
感觉有少少可悲
毕竟我系“逃”出家门既
无计
离开屋企太耐
好多生活习惯已经
自成一体
彼此睇吾顺眼
讲两句就好容易吵齐身
无奈之下只能尽快返校
其实讲心底果句
有边个仔女吾系最希望
依赖系父母营造既安乐窝里头吖?!
虽然离开屋企貌似有最大既自由
其实孤身在外
独自回忆昔日既天伦
先至系最可悲既
好可能好快
我就连被挖起身
被逼添饭搞到胃痛
既机会 都无!
就好似爹D曾经有个学生
系信上面所写
无人督促既日子或者先至系悲哀
又或者好似艺艺哥哥所讲
以后恐怕揾个逼你食多D饭既人都难
如果可能
我当然希望系剩低既日子里头
多D陪妈咪逛超市
跟住爹D睇盘口
因为今时今日既好多细节
好可能会成为我未来
赖以坚强既回忆!
但系无计
实在矛盾太多
不断提前既返校日子
一再犹豫既去留
终于系今朝变成离开既结局
好早起身
又俾爹D啰嗦佐成餐
急不及待离开家门
心中充满无奈
其实我能够理解爹D
距都系希望我能够系返学校之后
好好抓紧时间温书
好好甘食饭训教
好羞愧
连尼D都要父母操心
好想继续留系父母身边
但系我地需要一段时间沉淀
沉淀琐碎同不满
希望一个月之后返屋企既时候
我能够好骄傲甘话俾
爹D妈咪知
我系学校好听距地话
有好好温书好好食饭好好训教!
未来尼个月
注定会系思念中度过
我会坚强起身
自己一个人都能够乖乖甘过!
无论尼嘎发生任何争执
以后
以后无论身在何处
无论经历过任何事
爹D妈咪所营造既屋企
永远都会系我最想依赖既地方!
离开
松佐一口气
终于吾使再吵交
但同时
却充满不舍
用一个词形容
叫做“留恋”
因为我最爱既
永远系尼个屋企
永远系系屋企等待我返去既
三个家庭成员!
U should know that I always love U most!