Sunday, March 11, 2007

114 days left...

哈哈
今日起身心情难得甘靓
点解?
因为琴晚好好训
9点几爬上床
虽然半夜仲系醒过两次
不过今朝就训到8点2个字
自然醒!
训饱饱不单止
而且全身都好暖
连D头发都训到飞晒起身
个样好搞笑

跟住今日开始进行地狱式
饮食控制
补返前两日既过分放松
当然啦
妈咪买俾我既
莲香楼点心
仲系罗黎做早餐
吾舍得吾食吖
因为实在好好味
I'm still crazy about the prasties
of Guangzhou style!!
果只三角形既椰香豆沙酥最好食
光苏小饼亦吾错
就系有少少令人觉得撑住撑住既感觉
不过光苏饼都系甘嘎啦
而且今次既光苏小饼蛋香味十足
好食!



传张萨其马既相片上黎先!

我过几日既早餐哦!

睇到都流口水!

莲香楼既萨其马好吾错嘎!

反正我既西关情结全部俾勾起晒!

我以我系广州土著为荣!

我以出身西关为荣!

Oh yeah!!!!!

吾知带佐返屋企既烧卖酥好吾好味咧?

今日开始另一股冷空气到

又湿又冻

烦到抽筋!