Monday, February 26, 2007

Good skills of cooking win a delicate life!


从幼儿园大班开始
就逐渐学习落厨
当时系因为屋企无人带我
爹D妈咪要上班
幼儿园放假既时候
爹D妈咪仲未有假放
于是乎我就开始
担负米饭班主、
伙头大将军既角色啦

当时吾系用电饭煲
而系用煤气炉煮饭
几时大火几时文火几时收火
都十分讲究
否则好容易搞到半生熟或者烧焦
比起身,当时既我足可以令
尼嘎果D号称识得
落米水同按落电饭煲
就叫识煮饭既人汗颜啦!

当然,尼D都系熟能生巧既功夫遮
煮多两次就乜都识嘎啦!
最紧要有果份心,愿意去做!
我大班就识甘煮饭
结果后黎用佐电饭煲几年
到高二偶然用返煤气炉
就煮隆成栋楼啦
哈哈,真丢假!

可能就系因为从细开始学
而且从一开始就颇有兴趣
所以一直以黎都好中意落厨
收尾仲自己独创佐煎咸蛋添
哈哈哈,啉起就觉得好幼稚

今次放假
因为系最尾一个假期
所以感觉特别悠长
于是无野做
就落厨瘾发作
哈哈

当然啦
中意整野食吾代表
中意食野
我整佐都系首先
摆靓靓,影返个靓相
然后就将距切件
最细果件我自己试过先
最最后,就俾我爹D妈咪食
之后咧,嘿嘿!
等待表扬、听取意见!
哈哈哈哈!

好快就可能要出境啦
以后自己既饮食就要自己负责咯
但系我并吾担心!
西人既食物绝对吾可以多食
否则个shape迟早俾
距地D饮食整走形!

所以我总结出
识得煮野食
就可以过得健康
过得精致!
我要学妈咪、红红甘
煮一手有家既味道、
令人留恋既饭菜!
YEAH!!!!!!!!
PS...我点都啉吾明
煮野甘好玩
点解有D人竟然吾识煮
少佐甘多乐趣
同情ing...
仲有,最近返阿公屋企洗碗
发觉距地吾知边个
用厨房既习惯十分之差
用过个厨房好似垃圾岗甘
辛苦晒收拾果个——亦即系我!
以后如果我有囡囡
绝对会教距落厨
仲会培养距有一个好既厨品!
米好似个烈士甘
当正个厨房系战场
落厨系一种艺术!
当然啦...仔仔囡囡尼D野
哈哈,都系超级遥远既事咯!
希望系不久既将来
我可以有自己间屋
然后落重本装修厨房同浴室
最后同爹D妈咪住埋一齐
得闲落班
就同妈咪一齐煮野食
或者同爹D一齐乱创D新菜
哈哈哈哈哈哈!