Monday, January 8, 2007

妖妖妖...小白蔡你玩野咩?!


本黎尼D更新会发生系听晚
事关听日要考两科
早上考英语笔译
下昼考金融市场学

数学系我死穴
今年小白蔡俾既复习提纲简直涵盖晒成本书
无计...无听课佐成个学期
又或者话听唔明距讲乜
尼嘎只有硬住头皮自学

当时打印果D课件既时候
足足四叠
我就预言我睇完一定会成仙
结果我真系夹夹埋埋用佐三日时间学晓尼门课
原黎我既数学都唔系差到无得救
只不过俾人地反应慢D遮

甘都好D
只要肯落力
睇黎我仲系应该对去加拿大读金融研究生抱D希望既
唔系难到克服唔到....

幅相就系某个晚上自学果阵影既
系米好繁忙甘款咧?!
哈哈,当留个纪念咯

言归正传,
点解我会有时间系尼个钟数上黎发野咧?!
一日都系最衰果个小白蔡咯
玩野!

之前答疑仲一副高深莫测既死样
听日就考咯
尼嘎黎通知开卷考...顶!
幸福黎得太快尼嘎都未能够接受
哈哈,睇黎我个思维系“强有效市场”啊!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
神早应该甘啦...小白蔡同学!

我睇距最近两日应该爽过头
大家都按照距既林法
仔仔细细甘复习
复到超晒纲
开心死距咯!

好啦!我一定要加油!
听日考试要仔细再仔细
嗯!肚饿...去饮酸奶!
加多句
可怜既英语笔译
就甘俾全世界牺牲佐
唔知情既仲会以为金融市场学同基英学院有仇口添播
哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!!!
最新消息
听讲系保险班既贡献
因为太大压力九门课
所以院长亲自求情
顶距个肺...当年我地13门课
点解就无人出黎讲句人话咧?!