Monday, January 8, 2007

阿玲...




前两晚好冻
宿舍附近果只猫系我地宿舍流连
我趁机影佐落黎

距俾我地喂到好肥哦
肚肚既肉都可以掂到地咯
白天就系草地上面晒太阳

中午开饭时候就蹲系宿舍楼梯口等女生喂距
有日我放学返黎
随便撩距两声就死甘跟住我

我连自己都唔食饭又边有野俾距食喔
不过无计啦只衰猫D眼神甘热切
唔忍心令距失望
唯有去隔离108罗阿BambooD猫粮喂距咯

只野叫起上黎把声好鬼死娇
俾距叫两声我个心都软晒
都唔知边鬼个甘衰将甘sweet既一只小动物弃系白云山
尼D人实会有报应噶!

距叫阿玲
系Bamboo起既
之前半夜拍拖果阵都见过距
系校道中间训教
貌似成条路距开既甘
威水!

不过距唔知系不羁咧定唔信任人
我摸距两腮距会缩开
其实明明猫最中意人地整距两腮嘎
费解!