Tuesday, January 23, 2007

[回顾]大学本科既考试生涯...就甘结束佐!

永远唔会忘记尼一日
简直就系值得开香槟庆祝
以后再都吾使受到国内BT教育机制既压榨啦!
16年!
整整16年!乜都够晒啦!

最后一科
传说当中一科当三科学既计量经济
哈哈
果然好有纪念意义
最有纪念价值既系考试果日
果然系人不可以貌相
小白蔡监考
距一入到黎
大家都到吸寒气
睇距平时一副道貌岸然既样
难过咯!
然后老师行入黎啦

眼前一亮!
成个学期都着到成个农民工甘既计量老师
今日竟然!
竟然!
竟然执到好企理
皮鞋都识反光!

老师行入黎,讲:
“大家放心!只要看书看了3遍以上,大家都能过的!
至于分数高低,就要看大家各自的水平了。只要不要抄。”
仲要系嚼住香口胶讲既
既然有老师尼句话
甘最尾尼场考试
应该无咩问题啦 掂过碌蔗啦
跟住小白蔡一路发卷一路讲:
“大家将手机调震动吖!”
嗯?连距都放水!?
睇黎系啦!

考试开始啦
老师系主巡考
但系就赖死系我地课室同小白蔡咬耳仔
于是我就一路做卷一路啉
做乜老师今日会执到甘试正既?!
莫非系因为距今日做巡考所以特登执下自己既?!
定距想系我地最后一场考试既是后留个靓仔形象俾我地?!
妖!
啉甘多 托咩?!
乖乖地做题啦!

哇!
老师果然阴湿
好多题目都系要认真消化佐书本上既内容先醒得起点做既
有水平!
小白蔡吾知边条根出问题
成日走过黎睇我答卷
秋!有鬼好睇咩?!
呀!!!!遇到果个咩咩咩定理
吾记得佐添 点算?!
好歹我系过气猫后
难吾到我既
哈哈

于是本年度最惊险动作出现啦!
后面有监视器两边有老师
而过气既某猫
就系衫袋里头按短信
按完睇都吾睇就发出去
应该吾会打错既...
过无几耐...有feedback!
搞掂!写埋答案 交卷!
哈哈 就甘 结束晒!

之后就系返宿舍执野
等爹D妈咪果黎接!
All Over!!