Tuesday, January 23, 2007

[回顾]雅思临考培训

咩叫辛苦
尼D就叫辛苦啦
落住雨鬼死甘早爬起身
然后系车上企住补眠
一个吾注意司机刹车就一头撞柱
(虽然尼个动作本猫已经习以为常)
系车上冒住上班高峰
忍受塞车、红灯 终于赶到学校
成对鞋湿晒 对脚冻过冰
跟住就开始坐系一个成日阴风阵阵既课室
一坐两粒钟....唉!

点解每次我去上语言学校都会遇到恶劣天气?!
新东方系甘 启德又系甘
吾系酷暑就系台风
吾系落雨就系冷空气
好烦啊!

不过尼D野今日结束晒!
其中印象最深既系
今日上课其中一个场景
我竟然感觉似曾相识
系梦入面!
当时我仲自己问自己点解会再参加雅思培训咧
明明过两日就考试啦 绝对可以过既
而且我从黎吾上启德
点知我既梦甘有预见性!

讲起梦就顺便补充一句
考计量果个凌晨
我三点几就醒佐
好清醒个脑完全处于过分兴奋状态
吾知系米同无梦发有相连咧?!

好!返主题!
口语 系Simon...留学英伦主修英语
几年之后见返距
仲系甘娘 不过因为感觉串佐
所以无以前甘可爱
同Jorvik有D答题思路唔同
仍然任教广外西语专业

另外就系Alex负责写作
留学英伦主修同声翻译
讲野系相对同刘巍差唔多既阴声细气
不过系另一个style
可能系因为系新人
所以感觉无Simon甘车串
脾气好好
超崇拜朗文既新概念3
仿照写既范文好吾错
一个人打几份工
同声翻译、新东方、启德、学校任教...
因为要系广州买楼
“作为男人既负担”喔!

距...一开始话俾我地知距叫
江浩凡
因为我对尼类男生比较慢热
所以无咩感觉
后黎熟佐之后觉得距都算个靓仔
好平凡既果种靓仔 邻家大男孩
江好烦
尼个先系距个花名既正解
哈哈哈!
真名江晗,1980年
呀呀!好似搞到自己似HC添
哈哈!OK,做个friend之嘛
虽然我都几中意距...
今日中午食完饭返课室见距
将帽拉低坐系最尾一拍训教
突然觉得甘既款好型仔
哈哈!

农讲所(The Presents' Movement Insititiul)
周边好多面包店哦!!!
有我最中意既东海堂
仲有雪贝尔、皇冠玛莉奥等等等等
哈哈!仲有寿司店同优之良品
(虽然尼两样对我并吾吸引)

就甘样
四日
好艰苦甘度过佐
逃课两次
阿Alex既课吾舍得逃
哈哈哈哈!

希望今次雅思可以顺利啦
写作米遇到流程图!