Monday, July 28, 2008

關於性感...





講到尼樣野我不得不承認天蠍座既人本性仲係比較敏感尼傢野我,算係比較經典果類——男女通殺點殺法?對於異性,性感係我字典裏頭定義為不牽涉情欲的性吸引 如Justin/光頭佬 我都五知點解我會覺得距地對我有尼种吸引 但 最典型的例子莫過於Justin有幅專輯封面 明明遮住佐對眼 換言之無辦法以眼神勾人 但我卻好明顯感覺到一種難以言表的吸引 又好似光頭佬 我單純睇距行路個樣眯埋眼擧住雙槍既造型已經覺得好正 我都五知點解會甘對於同性,性感對於我來講 應該係建立係對美好事物的天性追求同羡慕吧 好多男生中意睇女人個胸,對腳 但我比較中意睇女人條腰既部分 女人有Y字腹肌係好性感既事 女人後腰有脊椎勾亦係好索既事 女人有薄腰身同内凹側腰係好正既畫面 尼d好大部分也不涉及同性曖昧的情愫 好單純係一種出於自身追求的結果所以,性感,我好中意,但卻不涉及情欲...我男女同殺,但卻毫不曖昧點啊?!我就係甘膚淺嘎啦,咬我阿笨!