Thursday, May 15, 2008

老公...oh賣吉!無論過佐幾耐I am still crazy for U!!! >_< 點算點算?!



最近無意間重新睇返老公D相
發覺尼個男人係可以係任何時候
都輕易俘獲我個心
永遠能夠令我只睇一眼就怦然心動
係米好肉麻咧
嗯...我都覺得自己好肉麻
但尼种感覺好真切
哈哈
尼D可能就係緣分挂
就好似當初第一次睇距地個live
本來林住睇下果個Hisashi究竟有咩甘犀利
可以令阿三水甘神魂顛倒
結果就對隔離阿老公一見撞墻
無計
就係愛距
無論後來遇到邊個
比其他人所吸引
但只要老公一個眼神
一段表演
就又重新令我悸動
老公吖
尼個係令我有想嫁既第一個男人
下世...我真係想嫁比你...守住你...
老公!你有魚尾紋啦!
不過我係度要大聲宣佈
無論過幾耐你仲係最得我愛!