Monday, May 7, 2007

Big Big GOOD New !!!!

哇哈哈哈哈!
今日终于放完大假
打电话俾导师问下我既论文成绩
哇!!小鸟你实在太识做啦!
88分!
高分当中既最低分
低分当中既最高分
尼个分数技术含量高啊!
一上90分就要参加答辩
而最后能够真正罗到90以上既
却只有3%既人
其他人都会被答辩小组刷落80或更低既分数
至于刷到几低
就吾系导师能够控制嘎啦
所以88分,算系导师能够帮我保证罗高分既极限
89分又太做作
剩落黎既就睇自己命水啦
会吾会被抽中做果15%随机答辩生咧
10号就会揭晓!
Anyway小鸟已经帮我跨过第一步
多谢晒!
证明当初我既选择系万分正确既!
可谓系慧眼识良师啦!
我写论文期间距即使几忙都会好仔细帮我修改
连一个错别字都吾放过
哇哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!
吾理得人地罗几多分咯
高分低分有时候讲缘分既遮
尼嘎我好满足好开心啦已经
反正我能够带住80分以上既平均分离开
就已经完成佐我对黑鬼面试官既承诺
尼个承诺我背佐1年
终于能够完成
松一啖气啦可以暂时!