Thursday, March 1, 2007

Say cats, say dogs.


过年果段时间
每日早出晚归要拜年
都无咩时间陪只猫
晚晚鬼死甘夜返
草草喂佐距食饭就算数

尼排准备开学
吾知系米经过前段时间
我地成日走出去拜年
剩返距一只猫看屋
寂寞怕佐

衰猪超级粘人
训教都要粘住晒
食饭亦系
只要俾D心机喂距陪距
距就乖乖地全部食晒

不过最搞笑既系
吾知点解最近卫生间
个洗手池下水孔D流水声
有时候会颇大
搞到只衰猪会得闲就测起只耳仔去
“聆听”

然后仲要吾知罗咩方法
半夜勾起洗手池上面既盘
然后走落去
对准个下水孔
屙夜尿
最后就俾妈咪打PP啦
仲有一样野吾好既就系
近排衰猪缺乏运动
成日都食完就爬上床训
开饭先醒

结果琴日同距玩
仆late late
吾够两下距就气喘喘啦
成对耳仔红扑扑
透晒大气!



再黎讲下狗
过年既时候接触过两只狗
一只系嘉晞表姨屋企既吉娃娃
另一只系哲哲姐姐屋企既医生狗
唉,果然八字不合

其实我都吾想嘎
我都吾排斥狗既
但系嘉晞表姨果只“奇奇”
样衰衰甘上次吓亲我只衰猪
又系我屋企俾吓到小便失禁

我真系不敢恭维!
至于哲哲姐姐果只“妹妹”
牛高马大乱甘吠
又肺活量鬼死甘好
距一吠我就三魂吾见六魄

最后听讲貌似
吾知边个吓亲边个
叹气...

总结一句:都系中意猫多D
无论咩猫,任何一举一动
我都知道距想点,哈哈!
甘先不愧为猫大仙嘎嘛!