Wednesday, March 7, 2007

I'd like to say sth.!

First of all,先讲下开学以来所煲既剧
一部系<花样少年少女>
另一部系<转角遇到爱>
系剧里头所出现既男角色里头
我比较中意“秦朗”
虽然同“左以泉”一样都系护花使者
都甘体贴
但系相较起身
我觉得左以泉的守护系源自女主角既白痴
而秦朗既窝心先至比较黎得自然
讲到底我中意角色平等既恋爱同情感流露
哈哈!

Secondly,冷空气同思念令日子变得难熬
仲未等我变得足够既坚强
冷空气既捣乱无疑令我既思家心雪上加霜
心情完全被打乱
虽然体重稍微回落令我感到少少安慰
但为佐守住成果我必须系饮食上更加苛严
天寒地冻,无野比挨饿更加辛苦
我个胃已经系放假既时候被逼大返
尼嘎缩胃,好辛苦吖!
我真系吾敢再忘记尼种感觉了!
好挂住妈咪既炒青菜
同爹D煮既面条
仲有衰猪暖暖既抱抱
好思念屋企既一切!
岩岩冲凉既时候
我暖到差D吾肯出黎
我又再一次问自己
我真系挨得住出去读书既果D日子吗?
更加思家更加冻
仲有无穷既生活环境同学业所带黎既压力
我真系可以吗?
我林我需要重新慎重甘审视下

Last,我冲完凉出黎
发觉宿舍成阵泡面既味道!
我最憎就系系宿舍食野搞到
宿舍成阵味
好自私既行为!
我真系好想大叫:“滚出去!”
唉...
仲有,某人
我feel到your change咯
不过米担心
I don't care about it!