Thursday, February 1, 2007

Oh, HELP!! 我既半糖主义 >_<;;




寻日自己一个人砌佐成盒朱古力
好爽!
但系从另一个角度黎讲
我又好憎甘失控既自己
事关系饮食方面
我一向都系过分自律既
所以即使享受佐进食既快感之后
仍然有好强烈既负罪感同厌恶感
毕竟处于假期当中既我
无任何学习压力
因此吾构成任何放纵既理由

唉!再吾重新自律
恐怕未到过年就身材走样啦

ANYWAY,今日我又犯错啦!
糖粘核桃
一粒粒核桃
被粘有糖既爆米花所包裹
单纯文字描述就已经觉得好甜好腻
林吾到又系我自己
一个人搞掂半罐!
顶!如果因此发肥
我绝对原谅吾到自己!

所以我决定
过年前吾再食尼罐野!