Wednesday, January 10, 2007

I'm Coming Back!!

寻日考完两科
上昼英语笔译
完全无复习
遇到老师讲过既句子亦唯有靠自己
段落...仲算过关啦
下昼考金融市场
开卷有益
结果俾同学偷听到
成叠试卷甘大叠就系为佐防止我地作弊
小白蔡...算你狠!
可能系因为我唔知边条根痴佐
一开始就做前面D小题
俾大家既错觉认为总结鹰我非常劲
于是乎到最后个个黎问我对答案
我心林:唔系挂...我D数科cheap人竟然有人睬?!
今晚应该去还神!

考完之后我就立即乍住张面膜系度敷啦
果几日成只熊猫仔甘...晚黑点见爹D妈咪吖
实吓亲距地遮
所以都系执执自己先啦
因为中午果阵觉得D太阳唔错所以洗佐野
所以就敷住张面膜系1楼同3楼之间跑黎跑去收野
应该吓亲唔少人 哈哈!

跟住当我抱住D冲凉液入冲凉房果阵
爹D妈咪黎佐
于是乎我就一粒灯入去冲凉洗头
半粒钟之后两粒灯走返出黎...神奇!
对于我尼钟五粒灯可以enjoy到无晒既人
果然系一种纪录!
之后就以冲刺既速度跑去食最鲜
哈哈见到爹D妈咪真开心!

讲起办护照既问题
一路食住10蚊鸡一斤既椒盐赖尿虾
同俾我当猪肉甘食既爆炒羊肉
爽!
讲返护照,一定要本人去喔
甘好咯
横掂我都唔想睇书啦
考完当晚
于是就食完饭跟父母返佐归啦

路上买佐两件衫
爽!
然后返到屋企又有西洋参炖白鸽
爽爽!
只衰猪见到我又开心到跑出跑入
哈哈哈哈哈哈!

第二日8点钟自动爬起身
然后去搞埋个护照
系891上面训佐N觉
终于返黎啦

仲有两科
甘我既大学考试生涯就结束啦
加油加油!

考晒试返屋企再将D衫既相放上黎啦!