Wednesday, January 24, 2007

[推荐]几件好用的单品之一...(图)




逐样逐样介绍
黑色既系眼线笔
美宝莲既
质地适中
唔会过硬
用起身都算舒服
晕染度夏天可以话系难以接受既
大汗少少就变熊猫仔
冬天就完全无问题
上色度算唔错
被动甩色度比较低
20蚊左右既价位
适合初级玩家


黄色既系CARMEX
号称系世界范围内
每5秒就售出一罐既润唇膏
据称连好莱坞影星都系距既忠实顾客
点解?
皆因距润而唔漏
而且有一定既附着度
罐装既浓度最高
一般罗黎搽过夜
10蚊
对比起主流既曼秀雷顿既贵夹唔好使
美国原产既各类CARMEX
绝对物美价廉绝对超值!


绿色既系曼秀雷顿无色润唇膏
暂时系我唯一认同既尼个牌子既单品
事关我平时比较注重唇妆同眼妆
但系我唇部肌肤太过敏感
对于不断既化妆品侵扰要求高质量既保养
所以...我对润唇方面要求也颇高
说是在好多人都用紧尼个牌子
我以前都一直用
不过发觉真系唔多掂
唯一掂既就尼样啦
好润 而且搽出黎效果都算几好睇
唯一既缺点 附着力几乎为零
两三下就无佐
仲整污糟埋D杯口添


粉红色既相信亦系好多人都知啦
The Body Shop既VE眼霜
能有效解除眼部疲劳同防皱纹
我只知道去黑眼圈效果还算好
皱纹既话...如果笑纹算系世界上最美丽既皱纹
甘我D纹应该系仙丹都救唔到嘎啦
晚黑临训前对佐电脑甘耐
点上眼霜 感觉好舒服
原装英国空运到港 100蚊楼下
见仁见智啦...(具体价钱唔记得啦)


-推荐系列未完待续-