Monday, January 1, 2007

元旦元旦...我快完蛋!!

我既天吖!!

猪年难道就要食成猪咩??

尼两日貌似食太多了...

论文仲未整好...又未开始复习英语...

成日keep得个肚饱饱甘...

我吾想裸奔吖!!

点办吖??

听讲系美国既果个表姐要结婚了...

对方系当地既华裔

唔错喔,不过太早啦挂

先比我大半年,大学学士学位都未戴帽

甘快就将自己埋系家庭里头咯

呜...都吾知我以后会点咧...

好中意Harry甘样既男生...

哈哈我系HC!

琴日系七舅父果度食佐一篮好大好大既草莓

好香好甜

兼夹生得甘大粒...实在少见!

加拿大既电话仍然拨唔通

烦躁烦躁...

我好快就要走啦...半个月之后先返

叹气!!

嗷!太饱啦...点算吖??

考试啦...又要做如假包换猫大仙啦!!