Tuesday, December 26, 2006

Opps!! Girl Again!!

哈哈...前两日突然发觉我个Q秀变佐男仔
郁闷死我啦...都吾敢上线...

今晚终于顶吾顺...
走上Q秀商城及及发生咩事啦...

结果差D吓鬼亲...
我个昵称成佐iloveyou
然后系个男人...1974年1月10日

真系撞邪咯!
好心啦...要捣乱都米帮我起个甘车良秉既名啦
如果现实当中有人罗个甘既名要加我
我直接扯距落黑名单!!

哈哈...终于改返我自己啦
吾知点解无端端比篡改咧
有少少惊添...

Anyway, I'm a girl again!

复习复习...小鸟果科貌似准备得差吾多啦...
如果周末仲系吾识做甘我都无计
距要出甘难我又无听过课...听天由命咯!
嘿嘿!